2020. jún 28.

Újrakezdés

írta: bijancska
Újrakezdés

Ha négy hónapja azt mondják, hogy én újra blogolni fogok, akkor valószínűleg kinevettem volna az illetőt. Erre most itt vagyok, és fejben még csak vázlatosan, de arra a döntésre jutottam, hogy megosszam az olvasásélményeimet valahol. Az elmúlt időszak nagyban hozzásegített a várólistámmal való leszámolásban, illetve rengeteg új könyvet is megismertem, amelyek mások számára evidens módon népszerűek, olvasták is és már-már a hócipőjük tele van vele, és engem kimosolyognak, hogy csak most ért el a híre. Nekem pedig mégis hatalmas élmény a sok-sok szláv könyv után, hogy ilyeneket is a kezembe vettem. Továbbá szeretném Évinek is megköszönni, mert a kb. egy hete megjelent videója adta az utolsó löketet ahhoz, hogy végül tényleg elkezdjek írni. Nagyon motiváló az, amiket mond, és őszintén tudom ajánlani bárkinek. Ez nem mellesleg azért is nagyon aktuális, mert itt van a nyakunkon a pandémia után a nyári szünet. Valószínűleg már eljárhatunk ide-oda kirándulni, de tagadhatatlanul tengernyi idővel rendelkezünk.

Ez a blog egyébként még 2017-ben azért jött létre, hogy csekély lengyel tudásomat tudjam fitogtatni. Akkor olyan nagy dolognak tűnt, hogy jé, már tudok épkézláb mondatokat kreálni, miért ne osztanám meg valahol? Bizonyára a kutya nem olvasta, és számomra is csak tanulság ezeket visszanézni. Ez mindig arra emlékeztet, hogy valaminek az elején járva mennyire izgatottak tudunk lenni, még felnőttként is gyermeki örömmel mutogatni, hogy „nézd, ezt én csináltam”. Ez a gyermeki én most arra döntött, hogy inkább magyarul, de pár gondolatot megosztana itt ilyen-olyan élményeiről, és majd meglátjuk mi lesz. Elvégre az eleje a legjobb, nem igaz?

Sok dolgot tervezek, amikkel majd a napokban jelentkezni is fogok, viszont egy nyitó cikket írnom kellett a saját lelki békém miatt. Tehát ez lesz az. A fejemben nem csak egyszerű könyvbemutatók rajzolódtak ki, hanem filmes adaptációk bevonásával készített véleménykifejtésre is szeretném rávenni magam, vagy éppen különböző kategóriákban listát készíteni, havi összegzést írni arról a pár dologról, ami abban az adott hónapban érdekelt…stb. A legfontosabb számomra azonban az, hogy bizonyos könyveket kulturális szempontból is kitudjunk mozdítani a komfortzónájukból. :)

Addig is produktív hetet nektek!

Sziasztok!

Szólj hozzá